Lappie

November 25, 2006

[За да видите долните изображения в най-качествения им вид, използвайте Firefox!]

Някой ден ще си имам, при това не на картинка. Но като забогатея… :-)

Понеже очевидно нямам от къде да гледам, съм правил всичко по памет и съм гледал от картинки в Мрежата. Ако някъде има някакъв неправилен детайл – моля, хората притежатели на подобни зверчета да ми кажат :-)

За тези, които се интересуват: отне ми приблизително чеитири часа. Всичко е правено само и единствено с Inkscape.

3 Responses to “Lappie”

  1. necrony Says:

    Като цяло ми хваща окото. Направо си е супер. Изглежда отново като истинска снимка. Може би бялата светлина в дисплея някак си седи малко неестествено…например телевизора, който беше правил преди, тази осветеност от ъгъла в дисплея я беше постигнал много добре. Дано да си разбрал за какво говоря.

    ПС: Не знам как приемаш коментарите ми за твоята работа, но ще ти кажа някои неща- определено ми харесва това което правиш, не те критикувам, просто като потребител си казвам мнението кое не ми харесва или нещо такова. Ползвал съм Еnlightenment, хареса ми, но явно на Debian не е същото както при FreeBSD. Може и аз да не съм бил много упорит за да го разучавам и тн. Но на пръв поглед ми хареса.. Междодругото вчера/днес си инсталирах Debian Stable и сложих отново Е.. та ще видим. Та исках да ти кажа, да не приемаш моите постове като критика, а просто като мнение на един обикновен юзър-непрофесионалист.

  2. luchko Says:

    За ефекта на екрана… Просто се загледах в кинескопа на телевизора вчера. Беше слънчево за приблизително 3 минути и се образуваше точно такъв блясък върху екрана на телевизора. Тогава ми щукна да го направя това. :-)
    Колкото до критиката… Аз винаги съм бил отворен за такава, стига да е градивна. Все пак за това нещата ми са свободни – за да чувам отзиви от ощността. Незаивисмо, дали ми се казва “браво! супер е!” или има по-задълбочен коментар относно някакъв проблем в работата. Много се радвам, че нещата ми ти харесват и още повече, че те провокирам да оставяш по някакъв коментар. Продължавай.
    А някой ден като дойда в Пловдив (ти си от Пловдив, нали?) ще пийнем по кафе и ще си побъбрим за изкуство, Linux, FreeBSD, СС и т.н. барабар с Наско. :-)

  3. necrony Says:

    Виж ся.. ако ти не дойдеш – ние ще дойдем! :)


Leave a Reply

