Баница

April 6, 2006

Да, точно така.
Преди малко упостоших част от баницата, която сам направих по рецепта на Йовко Ламбрев. Всъщност, доста по-отдавна трябваше да я направя, но все се случваха разни неща…
Разбира се, не мина без премеждия. Наложи се да ходя втори път до магазина за още една опаковка кори, тъй като истървах част от тези, в първата опаковка и се накъсаха.
Иначе стана наистина много вкусно. Майка ми много я хареса, баща ми също. Разбира се, има още какво да се желае… но малкото опит ми попречи да я направя по-добре. Част от баницата ще стигне до София при сестра ми утре. Майка ми ще й занесе, преди да отпътува към Гърция отново.
Друго хубаво нещо е, че не се намери някой с фото апарат около мен. Със сигурност изглеждам убийствено с престилка, на ошашка, бъркайки нещо в някаква купа или някаква такава сходна процедура. Щеше да е доста компроментиращо.

Leave a Reply

